Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Mood swings

Σήμερα έχω εντελώς άλλη διάθεση από χθες.Δλδ έχω τρελλά κέφια από το πρωί και η ώρα έχει πάει 4.13 και δεν έχω επιτρέψει σε κανέναν και τίποτα να μου χαλάσει την διάθεση!
Βέβαια είμαι φοβερά κυκλοθυμικός άνθρωπος και αύριο πάλι να "είμαι στα δέντρα"!
Ακόμα και η κυρία που με ευγένεια μεν αλλά με θράσος δε με ρώτησε με αυστηρότητα "με κοροϊδεύετε?" και με τα δίκια της αφού δεν έχει πληρωθεί ακόμα, δεν μου χάλασε το mood.
ίσα ίσα που μαλάκωσα και την ίδια...και πεθαίνω που η συνομιλία μας παρέμεινε στον πληθυντικό!

Τρελαίνομαι, λατρεύω την ευγένεια και το τακτ στους ανθρώπους.
Το πιο τέλειο καμάκι μακράν μου συνέβη προσφάτως, που το έκανε πράξη ένας νεαρός και καθόλι την διάρκεια του καμακίου, μιλάγαμε στον πληθυντικό!
Ω ναι, και ήταν πολύ refreshing και σέξυ!
και εδώ φάνηκε πόσο ξανθιά είμαι!Μου ζήταγε το τηλέφωνο μου ο άνθρωπος και δεν του το έδωσα, γιατί θεώρησα ότι θα τον ξαναέβλεπα!ΑΥΤΟΜΟΥΝΤΖΩΝΟΜΑΙ ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Άσχετο και σχετικό συνάμα....
Περιμένω πως και πως το Σκ που θα φύγω εκτός Αθηνών και προβλέπεται να επιστρέφω με χιόνι..ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: