Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Πρώτο Ποστάκι για την νέα χρονιά!

Κάλλιο αργά, παρά ποτέ!

Καλή χρονιά σε όλους, με χαμόγελα στα μουτράκια και  όχι γκρίνιες!
Η νέα χρονιά με φόρτωσε άλλο ένα χρόνο και μπήκα αισίως στα πρώτα -άντα.Για να δούμε τι θα δούμε και φέτος...

Αυτές τις μέρες δεν ξέρω τι μου συμβαίνει, ειλικρινά!
Είμαι σε φάση δεν με γεμίζει τίποτα απολύτως!Ειδικά η δουλειά...αισθάνομαι οτι κάνω λάθος δουλειά, γιαυτό και τώρα αδιαφορώ για την δουλειά και κάθομαι και γράφω στο blog..

Αλλά έτσι είμαι εγώ..σήμερα έτσι, αύριο αλλιώς...
Τελικά με τα νέα ζώδια, είμαι Τοξότης και όχι Αιγόκερως..που πιο νορμάλ μου φαίνεται να είμαι Τοξότης με τα μυαλά που κουβαλώ, παρά Αιγόκερως..

Σήμερα με φαντάζομαι να δουλεύω σε ξενοδοχείο εκτός Αθηνών και ειδικά στο χωριό μου..Ξέρετε, να φτιάχνω πρωινά για τους πελάτες, καφέδες κτλ και να χαζεύουμε όλοι μαζί την υπέροχη θέα και την φύση.
Γιατί αυτή την στιγμή χαζεύω έναν τοίχο στο κλουβί που δουλεύω.(δεν έχω παράθυρο..καταλαβαίνετε)

Ξέρω, ξέρω..."ΜΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ, ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΔΟΥΛΕΙΑ"...αλλά τι να κάνω τώρα που με έχουν πιάσει τα διαόλια μου, μου λέτε?

Που λέτε δεν ξέρω τι γίνεται...

Κάπου πρέπει να ξεσπάσω και εγώ η γυναίκα!
(γελάω που ξεκίνησα το ποστ με ευχές να μην γκρινιάζετε και εγώ γκρινιάζω ανελέητα....χαχαχαχαχα)

Επίσης δεν με γεμίζουν και οι άνθρωποι που είναι στην ζωή μου...μιλάμε αδυνατώ να τους παρακολουθήσω όταν μου μιλάνε!Μιλάμε είναι φοβερό!
Χθες έπιασα τον ευατό μου να κάνω υπεράνθρωπη προσπάθεια να τους παρακολουθήσω και δεν μπορούσα!

Χρειάζομαι ξεκούραση και να οργανώσω ένα ταξιδάκι..ΜΟΝΗ ΟΜΩΣ και οπωσδήποτε εκτός Ελλάδος.

Αρκετά με τα σκατοψυχολογία μου όμως...

Νωρίτερα διάβαζα ποστς από το φανταστικό blog της Κωλόγριας http://kwlogria.blogspot.com/
Η γυναίκα δεν υπάρχει, μου έρχεται να της στείλω μήνυμα να την συναντήσω και να την ευχαριστήσω προσωπικά που μου φτιάχνει την μέρα ή και την νύχτα!

Επίσης να πάρετε το βιβλίο της!Θα κλαίτε ασταμάτητα από τα γέλια!

Μου ήρθε φλασιά τώρα, να κάνω ποστ αφιέρωμα σε bloggers που γουστάρω και να εξηγήσω και τους λόγους!

(σκέψη ψώνιου...μωρή κατακαημένη ξανθιά...γιατί γράφεις λες και απευθύνεσαι σε πολλούς?αφού κανείς δεν σε διαβάζει!....απάντηση ξανθιάς...ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ....χεχεχεχε)

Έπεραι συνέχεια....λέω να δουλέψω τώρα:p

Δεν υπάρχουν σχόλια: