Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Sex & the City..ξανά και ξανά

Άλλο ένα βράδυ που είδα για χιλιοστή φορά SATC....ποτέ μα ποτέ δεν το βαριέμαι...ειδικά σήμερα είχε το τελευταίο επεισόδιο της σειράς.

Η Carrie κατέρριψε εντελώς την φράση-συμβουλή - ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑΤΑ:)

Προσωπικά δεν είμαι κατά των πισωγυρισμάτων...άλλες φορές σου βγαίνει σε κακό και άλλες όχι.
Ξέρω περιπτώσεις ζευγαριών που τα ξαναβρήκανε μετά από χρόνια και είναι πιο καλά από ποτέ...
Το να γυρίσεις πίσω σε μια εβδομάδα, ένα μήνα επί της ουσίας δεν αλλάζει κάτι...

Πρέπει να δίνουμε χρόνο στον ευατό μας και στους άλλους...γιατί οι άνθρωποι αλλάζουν, το πιστεύω ακράδαντα αυτό.Οι συνθήκες της ζωής και οι εμπειρίες με τον χρόνο, σε επηρεάζουν θέλοντας και μη.

Ναι στο πισωγύρισμα λοιπόν...αλλά να υπάρχει λόγος.Αν είναι να ξαναγίνουν τα ίδια, χάνεις τον χρόνο σου.ΝΑΙ ΣΤΟ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΥΣΙΑ

Mα τι κουκλάκι αυτός ο Big...είχε τα δίκια του και αυτός, μιας και η Carrie ΤΟΝ ΕΠΡΗΖΕΕΕΕΕΕΕΕ
Η σχέση της Σάρλοτ με τον ασχημο-δικηγόρο της..Μου πήρε χρόνια να σταματήσω να δίνω βάση κυρίως στην εμφάνιση..τώρα που μεγάλωσα έμαθα.Οι σχέσεις θέλουν άπλετο χιούμορ, σεβασμό στα θέλω του άλλου και φαντασία.
Προσκυνώ Σαμάνθα και το πόσο μπροστά είναι το μυαλό της.Ατάκα της που μου έχει καρφωθεί στο μυαλό - ΣΕ ΑΓΑΠΩ, ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ

Λατρεύω ΝΥ...είναι το μοναδικό μέρος που θα έμενα, εκτός Ελλάδος.Και συγκεκριμένα στο Μανχάταν.
Όταν πήγα την πρώτη φορά, σοκαρίστηκα.
Επέλεξα την δεύτερη μέρα να την περάσω μόνη μου περπατώντας στις διάσημες avenues...
και περπάταγα, περπάταγα, σχεδόν ένα οχτάωρο, με ένα ηλίθιο χαμόγελο μονίμως ζωγραφισμένο στο πρόσωπο μου.
Όσοι δεν έχετε πάει, είναι MUST!Είναι τόσο σέξυ και ζωντανή πόλη!
Tα ψώνια που έκανα, είναι άλλο τοπικ από μόνο του!

Ο έρωτας είναι κάθε μέρα στην ζωή μας και δεν χρειάζεται αφορμή για να το γιορτάσουμε!




Δεν υπάρχουν σχόλια: